Moikka! Me käytiin mamman, Lillan ja uuden Johanna tuttavuuden kanssa lenkillä metässä. Mä voin vähän esitellä teille kuvasatoa, kiitokset Johannalle meidän ihanuuden ikuistamisesta!
810669.jpg


Toi Lilla on vieläkin aika rääpäle, pikkasen sekopääkin se on.
810710.jpg


Välillä se näyttää ihan Klonkulta
810676.jpg


Vaikka osaa se ihan söpö ja fiksukin olla... Ainakin joskus.
810688.jpg


Musta oli ihana päästä pitkästä aikaa uimaan!
810690.jpg


Vesi vaan pärsky kun mä polskin kepin perään.
810696.jpg


Toi Lilla ei oikein osaa vielä uida ja se on kauheen huolissaan musta.810715.jpg

Lilla lähinnä polskii vedessä, seurailee mun puuhia ja välillä uskaltautuu ihan uimaankin. Se vaan on niin vikkelä, ettei niistä hetkistä fiksuja kuvia oikein saa. Jos Lilla on tavallisesti rääpäle, niin märkänä se on ihan uitetun rotan näköinen. Kuva on yhtä tärähtänyt kuin kohdekin.
810670.jpg


Kun mä lopetin uimisen, piti kaivaa räkä ja vesi pois mun nenästä. Mä en oikein tiedä mitä toi pikku-rotta puuhaa...
810674.jpg


Mä jään tänne nyt vahtiin mun laumaa, öitä!
810662.jpg