Moi! Me ollaan täällä taas!
836092.jpg


Musta ei kuulemma mitkään kuvat onnistu, kun mä oon liikkeessä, eli luvassa on enemmän poseerauskuvia. Eka mä esittelen teille kiviä sukeltavan Leevin (mä oon siellä takana valmiina kiskasemaan sen hännästä rannalle, jos se sattuu vetämään vettä keuhkoon):
836023.jpg


Sit Leevi vähän poseeraa (mamma sano että se on kauheen ylpee Leevistä, tän kuvan rajojen ulkopuolella on kummallakin puolella vieraita ihmisiä ja Leevi vaan seistä toljottaa.)
835979.jpg


Tässä sama homma, tuolla vieressä ne ihmiset käppäili ja pomppi järveen, mutta me pysyttiin nätisti mamman helmoissa. Mä kävin tyrkkään ton pullon tohon, että olis edes jotain väriä kuvassa.
835967.jpg


Niin ja sit niitä kuvia musta, oon mä pikkasen jo kasvanu!
835947.jpg


Mun ihana sivuprofiili:
835950.jpg


Ja kattokaas, mä näytän ihan mun äiskältä, kattokaas vaikka täältä!
835952.jpg


Mä jään tänne nyt tarkkailemaan. Moi moi!
835981.jpg