Moi, mä oon Rääpäle-Lilla. Mä pääsin mukaan mamman yo-juhliin!797573.jpg

Siellä oli vaikka millaisia ihmisiä, ihan tuntemattomia mulle, mutta kaikki ne silti oli ihan rakastuneita muhun. Tietysti! Vaikka kyllä mua jossain vaiheessa kävi tympimään se sylittely.
797554.jpg


Siellä oli vaikka mitä herkkujakin! Enkä mä saanu mitään... Vaikka en mä kyllä mikään vegaani olekaan. Mamma teki nää ja kaikki muutkin tarjoiltavat ihan ite! Tai kyllä mä vähän autoin ja siivoilin lattioita.
797310.jpg

797572.jpg


Vaikka mä en syömää päässykä, ni mä sain silti leikkiä. Ja kaikki tykkäs kauheesti katella mua, kun mä oon niin taitava ja vahva!
797390.jpg

797402.jpg


Sit mä vähän kans hölmöilin ja kellin nurmikolla
797601.jpg


Kun mentiin takas sisälle, mua alko kauheesti väskää. Mamman lahjapöydän vahtiminen oli rankkaa puuhaa, joten mä simahdin ihan vaan hetkeks siihen pöydän alle.
797408.jpg


Mun piti vhän konsultoida mammaa, et miten niissä yo-kuvissa oikein ollaan. Se oli vakavaa puuhaa, eihän se ilman mun apua olis mitään fiksuja kiitoskortteja kuitenka saanu aikaan!
797509.jpg

No ei ne ymmärtäny, joten mä luovutin...
797412.jpg

Sit ne kaappas mut niihin kuviin! Voi jessus sentäs... Mä kyllä ajattelin, että musta tulee isona kyllä ennemminkin joku mestari tokossa tai pk-puolella, ei toi lukeminen ole ihan mua varten.
797566.jpg

Leevi oli koko tän ajan kotona. Voi että mä olin riemuissani, kun pääsin sen luo takas. Se on näin komea, iso ja pelottava, sitä ei kukaan olis sylitelly ja se olis saanu vahtia sitä lahjapöytääkin. Ja ihan varmana munkin kuvausneuvot olis menny paremmin jakeluun, jos Leevi oli vähän murahtanu ja vilauttanu valkoista hammasrivistöään!
797444.jpg


Mä häippään nyt viettää kesäpäivää, tuolla paistaa kivasti aurinko, ni voitais vaikka menna Leevin kans uimaa. Moikka!