Moikka! Mä sain viikonloppuna peuhata monta tuntia Tinkan kanssa, vähänks oli kivaa! Meijän mammat kuvitteli, että meitä kiinnostais poseeraminen... Jos me ollaan hetki paikallamme, ei se tarkoita, että me voitais samalla keskittyä kameraan katsomiseen!

909087.jpg


Me painittiin melkein koko ajan, kato ku me ollaan hurjia!
909212.jpg

Jossain vaiheessa Tinksu vissiin kuvitteli, että se sais rauhoitettua mut
909217.jpg

Mut mä vaan hurjistuin lisää!
909209.jpg

Ei vaan, oikeesti me ollaan kyllä ihan kavereita, vaikkei me kameralle sitä näytettäiskä.
909271.jpg

Tässäkin vahditaan, ettei kukaan pääse yllättää meijän laumaa
909229.jpg

Tinka löysi jostain Karjala-tölkin eikä antanu mulle yhtää!
909268.jpg

Loppua kohden me alettiin jo väsyä noihin paprazzeihin ja annettiin yks semiposeeraus
909274.jpg

Ja kun Tinka ei nähny, ni mä näytin kuinka kaunis mä osaan olla! Oikea mamman pikku koipieläin.
909345.jpg